اینکه دستکش ایمنی چیست و چرا باید از ان استفاده کنیم از مسائل مهم تلقی میشود و بسیاری از محیط های کاری نیاز به دستکش های ایمنی دارند. در غیر این صورت، دستان شما محافظت نمیشود و در ممکن است در معرض خطر باشد . یک جفت عمومی از دستکش ها طراحی شده است تا از دست شما در برابر انواع خطرات کاری، از جمله زخم ها محافظت کند. در بازار انواع مختلفی دارند، برخی برای محیط های کاری خاص بهتر از دیگری هستند. در ادامه درباره ی اینکه دستکش ایمنی چیست و چگونه کار میکند توضیحاتی داده شده است .

دستکش های ایمنی نقش مهمی را در دست زدن به ایمنی بازی می کنند و می توانند علاوه بر PPE (تجهیزات حفاظتی شخصی) شما را نیز افزایش دهند. اگر شما به دنبال حفاظت از دست های خود در محل کار هستید، می توانیم کمکتان کنیم. ما یک تیم از کارشناسان حفاظت از دستان داریم که می تواند به شما در انتخاب دستکش ایمنی مناسب برای برنامه دست زدن به شما کمک کند.

هنگامی که شما نیاز به یک جفت دستکش ایمنی دارید، همه جفت ها برابر نیستند. البته این بستگی به شغل شما دارد. برخی از مجموعه ها برای محیط های ساخت و ساز و کار طراحی شده اند، در حالی که دیگران برای حفاظت از دست ها از مواد شیمیایی طراحی شده اند.

اما حفاظت دست نه تنها شامل جلوگیری از سایش و محافظت در برابر سوراخ شدن است. جنبه دیگری در مورد بسیاری از دستکش های ایمنی وجود دارد که حفاظت در برابر مواد شیمیایی است. کسانی که در حرفه های پزشکی به آزمایشگاه های شیمیایی وبه مواد خطرزا دسترسی دارند نیاز به این نوع ازمحافظ دست دارند، و از جمله دستکش ایمنی طراحی شده اند برای محافظت از دست از پریز مواد شیمیایی استفاده میشود . به طور معمول، این دستکش های ایمنی در پایین ترین سطح از لاتکس ساخته می شوند، در حالی که انواع قوی از نئوپرن، پی وی سی، بوتیل یا نیتریل ساخته می شوند.

بدون تجهیزات، شما در معرض آسیب هایی قرار می گیرید که می تواند شما را به طور دائم از لحاظ فیزیکی و ذهنی غیرفعال کند و حتی اعضای بدنتان را از بین ببرد. پس اگر در کارتان با ابزار و مواد خطرناک سرو کار دارید حتما با دستکش یا عینک و یا کلاه از انها محافظت کنید

شما میتوانید هم اکنون با کیفیت ترین دستکش های ایمنی را از نمایندگان ما در سراسر ایران تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *